Monday, December 01, 2003

Apsal senyum je tu ^_^?

Apsal ek? Ntah. Pastu nak tidur malam pun susah gak...lambat je mata tu nak pejam ;). Haaa...mesti ada apa2 ni. Tau tau...ALlah kasik anugerah lagi kat dalam hati kawan, kasik hati ni rasa tenang, rasa seronok, rasa gumbira dan macam2 rasa yang best lagi, kan kan? Alhamdulillahi hamdan katheera. Rasa nak paste balik sajak dulu2 tu...ok ah. kawan paste balik yek?

HARI INI

Hari ini aku gembira
Kenapa?
Sebab aku rasa ALlah kasik aku kurnia
Yang aku tak sangka sangka
Yang aku rasa aku tak layak terima
Sebab aku tengok diri cermin muka
Aku rasa aku hina disisi-Nya
Aku dulu selalu abaikan suruhan-Nya
Aku dulu selalu lupa pada-Nya
Aku lupa Dia sentiasa ingatkan aku
Dia sentiasa sayangkan aku
Dia sentiasa berikan yang terbaik untuk aku
Aku pernah teruji, aku pernah derita
Dengan ujian yang hampir tak mampu aku terima
Tapi dia tak biarkan aku terus sengsara
Dia kutip aku kembali dari lembah yang hina
Dia bawa aku ke persada singgahsana yang mulia
Dia sucikan aku dari segala kotoran dunia
Dia ubah aku menjadi kekasih yang dia suka
Kemudian bila aku rasa aku masih lagi tak sempurna
Bila aku rasa aku masih lagi terkial-kial nak bina semula
Aku diberikan-Nya dengan senikmat-nikmat kurnia
Berlipat kali ganda lebih nikmat dari ujian yang aku terima
Aku pun kata :
"Baiknya Kau pada aku
"Sayangnya Kau pada aku"
Sambil menitiskan air mata
Aku rasa nikmat ini aku tak layak terima
Tapi aku jugak tak sanggup nak lepas begitu saja
Dan aku pun tak nak lepaskan begitu saja
Aku nak jadi hamba yang bersyukur kepada-Nya
Nikmat ini aku takkan lupa
Aku takkan lupa sampai bila-bila
Nikmat ini akan aku jaga
Akan aku gunakan dengan cara yang aku tahu Dia suka
Akan aku jaga amanah ini dengan penuh sempurna
Kerna aku tahu dia sayang padaku
Aku tahu dia kasih padaku
Aku tahu dia sentiasa janjikan yang terbaik untukku
"I love ALlah
I love ALlah
I love ALlah...."
Lafazku, ikrarku, janjiku...
Hanya untuk-Mu...Tuhanku yang Satu.


080803 18:55


Pastu hari ni gambar graduasi baru sampai dari UK, ni yang gambar pro, bukan yang kawan amik aritu. Seronok gak masukkan dalam frame. Aritu gi beraya tengok kat rumah member2 ni sumer ada gambar graduasi..skang kawan pun ada gak. heheh. nak tengok? Ah..tak kira. Tak nak tengok pun kawan nak tunjuk jugak ^_^

Suasana di Royal Albert Hall
Depan Prayer Room Imperial College
Dengan Mak kat depan Royal Albert Hall
Dalam Imperial College Union Shop
Depan Imperial College Sports Centre
Dengan Mak lagi
Dengan Akak, Mak & Akak Ipar

No comments: